czwartek, 28 lipca 2016

Bolesławiec

Niesamowitą niespodziankę zrobiła mi Jadzia, od której dzisiaj przyszła paczuszka z taka oto zawartością 

Wiedziałam, że zbiera od tygodni ręcznie malowane naparstki z Bolesławca, ale jak zobaczyłam ilość, to aż nie wierzyłam w to co widzę. Co tam będę pisać, same zobaczcie
Te są troszkę większe i maja z boku otworki, mogą służyć jako breloczki, ale nie odważę się, by je do tego przeznaczyć
Do tego piękna filiżanka ze spodeczkiem
i dzbanek - magnesik,
który zachwycił mojego męża i wzbogacił Jego zbiór

Jadziu, stokrotne dzięki :)



Dziękuję za odwiedzinki ... do miłego



12 komentarzy:

  1. Jadzia rozpieszcza nas wszystkie po kolei :) Przepiękny zestaw naparstków i filiżanka urocza! Piękne nowości w kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Belas fotografias e gostei bastante dos dedais.
    Um abraço e bom fim de semana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing! I like the first photo.
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu,cieszę się,że Ty się cieszysz:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu przyznaję;cudowności naparstkowe !!! No proszę jaka świetna kolekcja magnesów!!!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Obłędne są te naparstki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem co czujesz bo Jadzia już mnie tak
    uszczęśliwiła - bo jest wspaniałą
    kobietą - wszystko od Niej jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps: Serdecznie pozDrawiaM udanej niedzieli
      jutro życzę i dużo słonka - cmok :*

      Usuń
  8. Bonitos detalles son hermosos todos
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  9. Lindos! Maravilhosos dedais.
    Kiss

    OdpowiedzUsuń